Hello !

Hai, haha dah 7 hari bulan sembilan berlalu aku baru je nak update blog . Seriously dah lame aku tak update blog kan ? hehe I'm back lah hihihi . So nak cerita pasal ape dulu ni ? boyfriend ? sekolah ? raya ? okayyyy so nak carite pasal Raya dulu lah hehe . Ehhh dah raya keberape ni aku baru nak update pasal raya . Selamat Hari Raya Semua :) haha . So raya tahun ni takde yang menarik kot, gambar ea ? jap2 nak cari dulu . Haaa dah jumpe hehe
So, aku dengan mak aku lari tema haha tapi takpe kami tetap sayang menyayangi haha .
Keluarga besar belah ayah , tapi ade yang takde ni . 
Okayy, ni sedara yang belah Ibu and sangat awesome hahaha . 
Again and again .
Okay, ni beraya dengan kawan2 pulak, my intan payung, pinggan mangkuk haha . 
Haruslahh gambar aku first hahaha .
Kami semua makan bakso, hehe Mak Laila yang masak and we call her mother "Ibu" 
With gemok yang tak habes2 main phone .
Haha Gemok and Keding ni, SiKetak akan buat muke bile aku amik gambar dia enyap2 hahaha, cool gambar kau aku tak sebarkan kot hahaha .
First time beraya dengan boyfriend .
Nak tahu kenape aku senseng tangan ? sebab aku panas gilaaaa ! Mase ni dekat rumah Yaya
Again
Dan saya pengguna Nikon :) Sekian Terima Kasih .