Busyyy


Haaa nampak tak bersuka ria gambar diatas ? tapi sekarang tak boleh, spm makin dekat and i was like hmmmmmmmmmmmm hahaha mcm takde perasaan . Mungkin bulan ni bulan yang sibuk bagi budak Spm kan ? dah start kelas isentif, ehhh isentif ke itensif ? hahaha confuse taw . Jadual isentif sangat tidak best semua 3 masa, fuhhhhhh belajar 1 jam ok lagi ni kalau dah 1jam 30 minit ternganga jee tengok cikgu nanti haha . Haihhhh takpe sebulan ni jee aku busy t dah tak busy dah . Haaaa mesti rindu nak dating dekat sekolah haha puihhhhhh bf pun takde dekat sekolah kan , dating dgn cikgu kacak je, eh ? eh ? haha

So, aku baru balik dari Sarawak, hmmmm bestlah then banyak beli ole2 untuk kawan2 . Well saya kawan yang baik hati :) haha , puji diri sendiri . Ehh seronok k naik kapal terbang mcm wuuuuuuuu serononyee haha . Then ade kawan yang sentiasa mendoakan aku pergi dan balik terima kasihlahhhh sikurusfitness aku haha . K kalau dia bace mesti bangga haha . Ohhhhh yeee semoga kau tabah menghadapi dugaan :) hahaha tetibe je .

Ehhh sebenarnyee takde idea nak cerite , then gmbar upload nanti k . Nak pergi kelas, Byeeeeee :)