Kekasih Hati ♥

So, here we go come with me . Haha ehh tengah nyanyi tuu actually . Satu gambar dah membawa beribu cerita :) haha . Dia lah Budak Gedik saya , dia lah Sikurusfitness saya, dia lah Kekasih Hati saya , dia adalah Boyfriend saya dan dia jugak adalah Bestfriend saya :) Okayy dulu dia Partner Gosip saya tapi tuu hanya tinggal kenangan haha sekarang dia lahh Cinta Baru saya . 

Ehh, sukehatilahh anda anda semua nak cakap ape berkaitan dengan kisah lame saya . Yang penting saya dah bukak buku baru ! And jangan pernah ingatkan balik kisah lame tuuu . Eh pehal saya bercerite tentang kisah lame saya ni kay ? Okayy tukar cerite sekarang :) 


I'm already taken by Mohd Halimi Samion pada 4.11.2012 dekat depan pejabat sekolahh atas kerusi panjang pukul 1 lebihh . Alaaa tak ingat :( haha yang penting petang . Hari ahad . Eee actually malu kayy terkumat kamit mulut saya buat dek dia haha . Terima kasih sebab dah tunaikan janji awak tu pada saya kay budak ? hee Hopefully SPM ni awak buat elok2 yetakkk ? jangan asyik nak main sajee yee, merayap tak tentu arah haha . Kite nak same2 berjaya kan ? fokus untuk masa depan ? Takpe walaupun satu hari nanti kite berjauhan , saya akan selalu ingat awakk *ifah, gediknye kau* haha . Kalau ada jodoh takkan kemane kan ? InsyaAllah . Awak , berani curang dengan saya, saya santet awak , saya bunuh awak :) hahaha .


Terima kasih untuk semuanye awak . Thanks terima kekurangan dan kelebihan saya :) Thanks sebab sayang saya dengan apa adanyaa .  I LOVE YOUUUUU 



Sincerely,
Your  Gemok