Mohon Restu

Okayyy abaikan budak baju biru tuu haha .  Tengok muke aku je kayy :) So 5.11.2012 aku akan menduduki SPM . Isnin ni taw lagi dua hari , alahai sedih taw mcm ni . Buku teks pun dah pulang semua . Dikesempatan ni saya nak mintak maaf jika ada salah silap, terkasar bahasa and everything lah kan , halal kan everything and doakan saya mudah jawab soalan and tenang dalam dewan nanti .

Ibu,Ayah,Abang,Adik .
Thanks selama ni support Ika , marah Ika kalau Ika tak belajar , Ika tahu Ika degil susah nak belajar . Tapi InsyaAllah Ika buktikan dekat korang yang Ika akan banggakan korang semua .Amin ! Then, Ika nak mintak maaf kalau ade buat salah silap , meninggikan suara ke . Doakan ika and ILOVEYOU >.<

Sedara mara, pakcik makcik dan seangkatan dengannya :)
Doakan Ika jugak mudah jawab soalan nanti . Halalkan makan minum, duit raya , baju, kasut, beg semua lahh yang pernah korang bagi dekat Ika :) Wish me luck !

5Jauhari2
Classmate yang menyakitkan hati hahaha . Even korang panggil aku "Ketot" dalam kelas mengage aku pasal "Dia" jangan risau aku tak amik hati haha . Dah dua tahun kan kite bersama , makan dalam kelas sama2, kene marah same2, kene kutuk same2 terlalu banyak kay same2 tuuu buat aku . Aku pasti akan rindu korang, seriously tak tipuuu :) haha . Maafkan aku jugak kay , halalkan ilmu yang pernah diberi, doakan budak ketot ni :) hihi . Loveyouuu !

Cikgu
Terima kasih tak pernah jemu untuk mengajar kami semua , halalkan ilmu yang pernah cikgu bagi dekat kami semua . Doakan kejayaan kami semua . Maafkan salah silap, jika ada terguris hati .

Sesiapa yang mengenali :)
Doakan kejayaan saya :) Maafkan kesilapan yang pernah saya buat dekat awak awak semua.

Kekasih Hati,
Err ? ILOVEYOUUU ! Hahaha , k entry lain untuk awak :)

Hopefully, korang maafkan kesalahan saya . Wish me luckk :)