Surprise Katanyee

Assalamualaikum

Ehem , macam dah lame tak update blog kan . So, hari ni mcm ade cerite yang nak diceritakan . Ok hari tu Af'rina datang Johor then as usual wajib lah kan pergi rumah aku jumpe kawan2 bagai . Then ade lahh hari sabtu ajak lepak ramai ramai . Aku pun on jelah kan then ajak lahh Budak Gedik lepak sekali tapi dia kate ade hal , macam hm k fine . Rindu dia tapi tak dapat jumpe . Banyak betul rintangan nak pergi lepak woi , tayar kereta pecah lah , takde orang hantar lah , karen takdelah haha . Last last my brother yang hantar . 

Then dah sampai sane guess what ? Mohd Halimi Samion a.k.a Budak Gedik ade dekat sane . Ciss , aku punye geram dengan dia mcm ni eeeeeeee ! Haaa , habes dia aku cubit2 . Geng2 yang lain pun same buat surprise party buat aku . Eceh padahal Birthdayy aku lmbat lagi kan , tapi ni semua Af'rina plan . Haaa yang paling geram sekali dgn Budak Gedik ah kan , tersengih sengih nampak aku . Tuhan je yang tahu macam mane aku punye geram dekat dia kayy . Macam nak cekik2 tumbuk2 cubit2 tarik2 rambut dia . Eeee !!!

Tudung serabut sebab ada angin . Wuuuu
Aku kurus dia gemok . Aku tinggi dia pendek hahaha . With Af'rina . Dia lah ketua dalam plan ni . Ciss 
Mase ni baru lepas cubit2 dia , mcm eeeee ! Ha sampai sekarang geram tak hilang lagi taww . 

Actually seronok gile dapat meet korang , Af'rina and sigedik tuu . Alahai bahagia betul aku rase mase tu dol haha . I love you guysss .