Happy New Year !!


Hai 2013 and Bye 2012 :) . Dah masuk  Tahun baru ni woii , hihi . *Idea lariiiii ! So 2012 ni banyak yang aku dah belajar erti persahabatan , erti kasih sayang yetakk ? Gaduh, bertepuk tampar, main cubit2 sampai lebam , nangis, ketawa , suka dan duka . Amboi haha , tapi tuu mase lalu past is past lah kan sekarang kite face it together bak kat Limi Sayang . Heee . Zaman sekolah aku dah tinggal kan , dah tak bergelar pelajar sekolah dah lepas ni , hehe . Rinduu sekolah woiii haha lagi2 nak keliling satu sekolah dengan Limi Sayang . Rindu nak ponteng kelas petang pergi padang semata mata taknak masuk kelas haha * jgn ikut ! tak baik*

2013 ? Hopefully tahun yang baik untuk kite semua and semoga panjang umur . Amin..
Azam tahun baru ? haha mcm takde Azam je woii , setiap tahun azam yang baruu . Tapii aku tetap Iffah Haziqah Adnan anak perempuan kepada Encik Adnan dan Puan Junaidah :) Ye aku tetap aku , takdenyeee nak berubah ape2 and kalau boleh nak berubanh jadi yang lebih baikkk :) Result spm ? Hmm hopefully dapat membanggakan parents aku . Kawan ? Yeahhh harap takde kawan yang mcm dia lagi . Cukup lah dia sorang kan :) Sekarang dah cukup bahagia tanpa dia disisi . Cewahhh haha .

Cinta baru ? Hahaha idok lerr still that one dengan Mohd Halimi Samion , Hopefully kekal oi dengan dia , Amin... Toksah ler panjang2 type pasal dia haha . Biarlahhh rahsia kami berdua kannn :) Cukup jelahh yang dia tahu aku sayang dia kan ! LOVEYOUUUUU !

Buat tatapan Mohd Halimi :) haha