Kawan

Acaner aku nak start ni ? Hm okayyy , actually aku tengah gaduh dengan sorang kawan aku ni . Aku pun tak tahu ape sebabnyeee . Sebenarnyee masalah ni dah settle tapi berlanjutan sampai sekarang and aku pun tak tahu nak buat ape sekarang . Dia classmate aku , dia lahhh kawan yang paling aku percaya . Seriously , semua masalah aku , aku akan cerite dekat dia . Tapi bile dapat tahu something , musnah harapan kepercayaan aku dekat dia . Seharian aku menangis dekat sekolah , dia sikit pun tak pujuk aku :( .

Aku maafkan semua kesalahan dia tapi persahabatan kami tak mcm dulu . Aku pun dah slow dgn dia , dia pun dah slow dgn aku . Hmm sampailahhh nak SPM mohon restu bagai , aku tak kisah sangat tapi yang paling terkilan gile nak mati tuuu last week nak SPM bolehh pulak spoil , lagi sekali persahabatan kami musnah mcm tuuu je . Senyap tanpa kata ape ape :(

Dear Kau , Hm aku tak tahu nak buat ape lagi kay . Jauh dari sudut hati aku nak benci kau tapiii . Please faham aku pun tak tahu kenape :( Hopefully kau baik2 je lepas ni :) Kbyeee .