SPM IS OVER !!!

Okayyy , actually dah dua hari lepas aku dah bebas dari SPM wehhh . Sumpah excited gilee nak tunggu pukul 3.30 last paper Biology tuuuuu tapi Pengawas Peperiksaan tuu sengaja melambatkan masa kutip kertas . Cisss haha . So semalam ade partyyyy with my classmates :) So tengok gambar je eh ? hee
Mase ni paper last exam . Uhuiiiii
Mase ni dekat Surau kayy . My Lovely Friends .
Dua dua pakcik aku hahahahha . Pakcik sebaya umur kayy . Yang belah kiri tuu My Special Boyfriend and yang belah kanan tuu My Best Boyfriend :) Dua dua pakcik pernah jadi boyprengg haha tapi yang belah kiri tuu yang sekarang punye :)
Masterchef haha .
Haziqah, Iffah and Syed .
Me with Sikedingmatatembel hahaha .
Me with my Kekasih Hati :)
Bajet bajet jee semua ni hahaha . 
Dorang kembar kay , ee lesung pipit yang mahal tuu haha .
Aku mangsa kene peluk . haha .
Classmates .
Comel betul aku mase ni hahaha

Dah lahh ea, penattt hahahha . So SAYA BEBAS DARI SPM :) Haha . Hopefully Result SPM cemerlang . Aminnn :)